30 DAGES RETURRET
DANSK WEBSHOP | 100% EUROPÆISKE PRODUKTER
KØB NU, BETAL SENERE MED - ANYDAY
LEVERE TIL NORGE, SVERIGE, DANMARK & TYSKLAND
Tilbage til webshop
Stony Sportswear, Deadlift, Mulepose Sort

Deadlift Mulepose Sort

69,00 DKK

Deadlift Mulepose Sort

1
+
Tilføj til kurv
23%
Beskrivelse


Deadlift Mulepose/Rygsæk i sort.

 

Fremstillet af stærk, vandtæt, modstandsdygtig over for skader. Ekstremt rummelig, det holder dit ekstra udstyr til "the Gym" eller bare til en udflugt med venner. Den har en ekstra sidelomme med lynlås, perfekt til de mindre ting.

 

Fremstillet i EU.

 

Dimensioner: 41 cm x 48 cm

Sammensætning: 100% polyester, 240 g/m2

 

Lidt historie om Muleposen

 

Det officielle fødested for Muleposen "på Engelsk TOTE BAG" som vi kender den i dag er 1940'erne i USA. Det blev oprindelig fremstillet som en "ispose" i 1944. Den store boksede taske blev stadig genkendelig i dag fremstillet af tungt lærred. Navnet skulle antyde, brug til at transportere is fra bilen til fryseren. Tasken var et hit, og folk indså, hvor nyttig en sådan robust, alsidig taske kunne være.

 

Modeindustrien

 

I 1960'erne begyndte Muleposerne virkelig at begynde populær og ikke kun på grund af funktionalitet. Muleposerne begyndte også at dukke op i moden. Det firma L.L. Bean opgradere deres designer af deres originale ispose, tilføjede en farve beskåret bund og håndtag i flere muntre nuancer. Udseendet af L.L. Bean's "TOTE BAG" blev så ikonisk, at det stadig kan findes over alt i mode verden og mange har skabt deres egne variationer.

 

 

 

En anden mindeværdig "Tote Bag" fra 1960'erne blev skabt af den amerikanske designer Bonnie Cashin til Coach. Cashin var en af ​​de første til at "designe deres egen stil af taske - hendes version var skåret af læder og kom i en række unikke, levende farver. Den elegante "Cashin Carry" cementerede tasken ikke kun som en funktionel daglig nødvendighed, men også som et stilfuldt tilbehør.

 

Reklame Mulepose

 

"Tote Bag" blev stadig brugt vidt omkring i 1970'erne og langt ind i 80'erne. Efterhånden som Muleposen popularitet voksede, udvides til mange forskellig brug. For eksempel begyndte virksomheder at bruge Muleposen som reklame. Lærredspose var billige at fremstille, og det var let at udskrive et logo på fronten og sælge dem som merchandise. I 1980 frigav den berømte boghandler The Strand sin ikoniske taske. Boghandlen købte sorte lærredsænder poser i bulk, udskrivning af grafik, der bar butikkens navn, adresse, kontaktoplysninger, og det er mærkelinje “18 mil bøger.” Denne taske kan ses over alt i ​​New York i dag.


Kundeanmeldelser
Bliv den første til at anmelde denne vare